استرداد امیر تتلو به ایران؛ چه چیزی در انتظار این خواننده است؟

امیر تتلو صبح امروز در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد
بازداشت امیر تتلو خواننده
خانه به دوش اخبار روز –امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو صبح امروز در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد؛ مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو که گفته می‌شود باعث گسترش فساد شده فراخوان این خواننده برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

افرادی ادعا کرده‌اند که دختران جوان و نوجوانی در منزل این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. پیش از این نیز، روایت‌ها و فیلم‌هایی از آزار جنسی امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده است.

سحر قریشی هم اخیرا در کانال یوتیوبی خود مدعی شده که بخشی از تتو‌هایی را که روی بدن دارد، در ویلای تتلو زده است، آن هم تحت شکنجه، کتک و در شرایط نامساعد روحی و روانی.

تتلو اخیرا به فرودگاه رفته بود و قصد داشت تا به ایران سفر کند؛ درباره اینکه او چرا با وجود پرونده سنگینش، به دنبال بازگشت به ایران بوده، گمانه زنی‌های متعددی از جمله تعقیب قضایی شاکیانش در ترکیه و بدهی‌اش به کنسرت گذاران مطرح شده است.

امیر تتلو پیش از این به ده سال حبس و ۷۳ ضربه شلاق محکوم شده بود که پنج سال از این ده سال، حبس تعلیقی است.

در مورد تتلو

امیر تتلو یک خواننده و ترانه‌سرا مشهور اهل ایران است. او در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. نام کامل او “امیرحسین مقصودلو” است. امیر تتلو با اجرای موسیقی هیپ‌هاپ و رپ به شهرت جهانی دست یافته است. او یکی از هنرمندانی است که با موسیقی خود به توجه مخاطبان جوان پیش پا افتاده و در دنیای موسیقی ایران جا افتاده است.

امیر تتلو از دیرباز علاقه‌مند به موسیقی بوده و در سنین جوانی به عنوان یک رپر و خواننده وارد صحنه موسیقی شده است. او با ترانه‌های خود، اغلب به مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پرداخته و در بسیاری از آثارش، انتقادها و دیدگاههای شخصی خود را به اشتراک گذاشته است.

به عنوان یک هنرمند پرطرفدار، امیر تتلو در مدت کوتاهی توانسته است جمعیت زیادی از طریق رسانه‌های اجتماعی و اجراهای زنده را به خود جلب کند. وی در زمینه‌های مختلف هنری، از جمله موسیقی، بازیگری و فعالیت در تولیدات هنری مشغول به کار است.

همچنین، امیر تتلو در مدت زمانی به عنوان داور در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شده و نقدها و انتقادات خود را به شرکت‌کنندگان بیان کرده است. همچنین در فعالیت‌های اجتماعی نیز نقش داشته و در برخی از مواقع به حمایت از مسائل اجتماعی پرداخته است.

تتلو بعضا در ترانه هایش از کلمات رکیک استفاده کرده و به افراد مختلف فوش داده است.

 

Check Also

لیونل مسی

شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی خبر از آغاز یک کسب و کار جدید داد. به گزارش خانه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *