بهترین طرز لایه برداری پوست با روش خانگی

لایه برداری صورت یک روش درمانی برای جوانسازی پوست و از بین بردن عیوبی مانند لکه ها، خطوط ریز بیان یا جوش های سر سیاه است. لایه برداری در مراکز تخصصی گران است، اگرچه نتایج قابل توجه تر است زیرا پوست بسیار عمیق تر لایه برداری می شود. با این حال می توانیم پوست صورت را به صورت خانگی درست کنیم.

لایه برداری خانگی پوست

در خانه می‌توانیم لایه‌برداری کنیم تا لایه‌های سطحی پوست مرده را از بین ببریم تا پوست خیلی بهتر بازسازی شود و ظاهری صاف‌تر و روشن‌تر به ما بدهد. راه های زیادی برای رسیدن به پوست خانگی با چند ماده در خانه وجود دارد.

فواید لایه برداری صورت
لایه برداری که به بازسازی پوست کمک می کند بسیار مفید است زیرا پوست را روشن تر می شود. علاوه بر این، علائم بیان و همچنین ناخالصی ها، از جوش های سرسیاه گرفته تا جوش ها کاهش می یابد. یکی دیگر از مزایای انجام لایه برداری پوست این است که ما پوست را ماساژ می دهیم، گردش خون و در نتیجه رنگ پوست و اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد. این لایه برداری برای افرادی که لک روی پوست دارند نیز بسیار مفید است، زیرا به کاهش آنها کمک می کند.

نحوه انجام لایه برداری

برای داشتن پوستی صاف و شاداب با یک درمان ساده، این لایه برداری باید دو هفته یکبار انجام شود. شما باید پوستی تمیز و بدون آرایش داشته باشید. ما باید به صورت دایره ای ملایم ماساژ دهیم و از حساس ترین نواحی مانند کانتور چشم اجتناب کنیم. این لایه برداری را باید به گردن که پوست حساسی مانند پوست انسان است گسترش دهیم و از این ماساژ بهره ببریم و پوست را بازسازی کنیم و به تعیین آن کمک کنیم.
پوست صورت بلغور جو دوسر

لایه برداری بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر یکی از پرکاربردترین مواد در انجام لایه برداری است و همچنین برای پوست ملایم بوده و به مرطوب شدن آن کمک می کند. اگر پوست حساسی دارید می‌توانید آن را با شیر مخلوط کرده و خمیری درست کنید تا صورتتان را به آرامی ماساژ دهید. اگر پوست شما نرمال است، کاری که باید انجام دهید این است که از بادام آسیاب شده و آب گرم برای تهیه این خمیر استفاده کنید که کمی لایه بردارتر خواهد بود. هر دوی این ماسک ها برای پاک کردن پوست مرده با بلغور جو دوسر ایده آل هستند.
قند پوست صورت

لایه برداری خانگی

یکی دیگر از چیزهایی که بیشتر برای تهیه این لایه بردارهای خانگی استفاده می شود شکر، شکر معمولی یا شکر قهوه ای است که حتی غلیظ تر است. این شکر را می توان با کمی روغن زیتون یا با روغن نارگیل یا جوجوبا مخلوط کرد، زیرا همه این روغن ها به پوست احترام می گذارند. مهم این است که در این حالت پوست ما چرب نباشد، زیرا در غیر این صورت می توانیم اثر بازگشتی ایجاد کنیم.
لایه برداری خانگی برای پوست های چرب

پوست های چرب باید خیلی مراقب مواد مصرفی باشند تا بر مشکل چربی اضافه نشود و آلودگی های بیشتری روی صورت ایجاد نکند. در این مورد آب لیمو را داریم که یک محصول بسیار قابض است و آن را با جو یا شکر مخلوط می کنیم. برای تمیز کردن آن ها و لذت بردن از پوست بدون چربی و درخشندگی، مخصوصاً در نواحی دارای چربی بیشتر، ماساژ ملایم لازم است.
مراقبت بعد از لایه برداری

بعد از انجام این لایه برداری عالی باید صورت را با یک شوینده ملایم بشویید اگر باقیمانده آن باقی ماند. مرطوب کننده باید استفاده شود تا پوست نرم و تغذیه شود. در شب می توانیم از کرم احیا کننده برای لذت بردن از پوست صاف در صبح استفاده کنیم.

 

Check Also

درمان شوره سر

با استفاده از نمک شوره سر را درمان کنید

درمان شوره سر با استفاده از نمک در این مقاله از بیتوته برای شما توضیح خواهیم داد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *